Nec adipiscing luctus consequat penatibus parturient massa cubilia etiam.

Térítés & visszaküldési szabályzat

Szokásos visszaküldési szabályzat

A visszaküldésre Értékesítési és visszatérítési feltételeink vonatkoznak. Ha meggondolod magad, a megvásárolt terméket a kézbesítéstől számított 14 naptári napon belül visszavesszük. Ez a lehetőség a hibás termékek visszaküldésére vonatkozó fogyasztói jogokat egészíti ki.

Ha vissza szeretnéd küldeni a rendelést, vagy annak csak bizonyos elemeit, lépj velünk kapcsolatba. Győződj meg róla, hogy megadtad a következő adatokat:

  • Az internetes rendelési számot
  • A teljes címet, ahol visszavehetjük a termékeket
  • Egy telefonszámot, amelyen elérhetünk
  • Azt az időszakot, amikor a futár felhívhat

 

E-mailed megérkezése után ellátunk egy RMA számmal (Return Material Authorisation – Visszaküldési engedélyezés). Ha ezt a számot jól láthatóan feltünteted a visszaküldendő termékek csomagolásán, az segít a visszaküldés gyors feldolgozásában.

 

Nézd át az Általános szerződési feltételek 7. szakaszát, ahol bővebb tájékoztatást találsz arról, hogy mely termékeket lehet visszaküldeni.

 

 

Mennyi ideig tart a visszatérítés feldolgozása?

Amikor az áru visszaérkezett a raktárba, megkezdődik a visszatérítés feldolgozása. Várj 5-7 napot, hogy a visszatérítés megérkezzen a számládra.

 

Mi történik, ha hibás árut kaptam?

Ha problémákba ütközöl új terméked használata során, vagy úgy gondolod, hogy az hibás, kérjük, azonnal hívd fel az ügyfélszolgálatot, és jelentsd a hibás terméket.

 

A számla nem érkezett meg a rendeléssel együtt

A szállítás napjától számítva 2–3 munkanapon belül megkapod a hivatalos számláját e‑mailben.

close

10%

különleges kedvezmény, neked! 🎁

Iratkozzunk fel az exkluzív kedvezményért és legyél naprakész a legújabb termékekről és ajánlatokról!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvassuk el adatvédelmi szabályzatot.