Szokásos visszaküldési szabályzat
A visszaküldésre Értékesítési és visszatérítési feltételeink vonatkoznak. Ha meggondolod magad, a megvásárolt terméket a kézbesítéstől számított 14 naptári napon belül visszavesszük. Ez a lehetőség a hibás termékek visszaküldésére vonatkozó fogyasztói jogokat egészíti ki.
Ha vissza szeretnéd küldeni a rendelést, vagy annak csak bizonyos elemeit, lépj velünk kapcsolatba. Győződj meg róla, hogy megadtad a következő adatokat:
- Az internetes rendelési számot
- A teljes címet, ahol visszavehetjük a termékeket
- Egy telefonszámot, amelyen elérhetünk
- Azt az időszakot, amikor a futár felhívhat
E-mailed megérkezése után ellátunk egy RMA számmal (Return Material Authorisation – Visszaküldési engedélyezés). Ha ezt a számot jól láthatóan feltünteted a visszaküldendő termékek csomagolásán, az segít a visszaküldés gyors feldolgozásában.
Nézd át az Általános szerződési feltételek 7. szakaszát, ahol bővebb tájékoztatást találsz arról, hogy mely termékeket lehet visszaküldeni.
Mennyi ideig tart a visszatérítés feldolgozása?
Amikor az áru visszaérkezett a raktárba, megkezdődik a visszatérítés feldolgozása. Várj 5-7 napot, hogy a visszatérítés megérkezzen a számládra.
Mi történik, ha hibás árut kaptam?
Ha problémákba ütközöl új terméked használata során, vagy úgy gondolod, hogy az hibás, kérjük, azonnal hívd fel az ügyfélszolgálatot, és jelentsd a hibás terméket.
A számla nem érkezett meg a rendeléssel együtt
A szállítás napjától számítva 2–3 munkanapon belül megkapod a hivatalos számláját e‑mailben.