Nec adipiscing luctus consequat penatibus parturient massa cubilia etiam.

GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

Hivj fel: +36 30 952 1309‬ vagy dobj egy
üzenetet az info [kukac] kelim.hu címre

* Hogyan tudok rendelni?

Tedd a kosaradba a kívánt termékeidet. Az »Irány a kassza/Kasszához« gombbal befejezheted a rendelésedet. Ezután három rész (Adataid – Fizetés módja – Megrendelés) következik majd ››Megrendelés elküldése‹‹ gombra kattintva leadhatod a rendelésed.

* Mi történik a rendelésem leadását követően?

Rendelésed leadását követően e-mailben kapsz visszaigazolást, amely az általad kiválasztott termékek mellett a számlázási- és szállítási címet, valamint a kiválasztott fizetési módot is tartalmazza. Ezután természetesen szállítjuk a megrendelt terméket. Amennyiben mégsem vagy elégedett, a termékeket visszaküldheted.

* Mely csomagküldő szolgáltatóval külditek ki a csomagomat?

Szállítási partnerünkkel, a Postával küldjük ki a termékeinket.

* Mennyi időbe telik, mire visszakapom a pénzemet?

Ahogy beérkezett hozzánk a csomag és ellenőriztük azt, a számlaösszeget 4-5 napon belül, általad a rendeléskor megadott fizetési módon, utánvét esetén átutalással juttatjuk el hozzád.

* Mit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható?

Ne aggódj, elképzelhető, hogy a jövőben még lehetőséged lesz megrendelni a kívánt terméket. Azonban sajnos nem tudjuk pontosan megmondani, hogy egy termék mikor lesz ismét elérhető. Szívesen küldünk Neked egy emlékeztetőt, ha a terméked ismét kapható lesz. Ehhez nyisd meg a terméket részletesen leíró oldalt, a következő lépésben megadhatod az e-mail címedet, így automatikusan értesítést kapsz tőlünk, ha a termék ismét elérhető lesz.

close

10%

különleges kedvezmény, neked! 🎁

Iratkozzunk fel az exkluzív kedvezményért és legyél naprakész a legújabb termékekről és ajánlatokról!

Nincs levélszemét küldés! További információért olvassuk el adatvédelmi szabályzatot.